INLÄGGET SOM EGENTLIGEN SKULLE KOMMIT UPP IGÅR

Tjeena! Runt 12:15 drog jag,kim och helena hem till helena. Hon hade fått hem expressen tidningar som hon skulle sälja så jag och kim hjälpte henne att sälja i 40 minuter. Sen runt klockan 1 promenera jag och kim till högdalen. Båda köpte kebab m bröd och coca-cola, vi blev fett mätta! sen skulle kim köpa något i ica så vi drog dit och köpte 1 kanelbulle var, mums! Sedan promenerade vi tillbaka hem och nu sitter vi hemma hos mig, med helena, och sjunger lite låtar inne på karaokeparty och bara chillar!

Några av låtarna vi sjunger:



Måns zermerlöv - cara mia



Justin bieber - Baby



Spice Girls - wannabe

XOXO JENII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0