Tomtits + BILDER

Shuuzaan!

Idag var jag i tom tits med klassen,Vi va där i 5 timmar så vi fick mycket gjort :) Fritfall & ''roboten'' öppnade 1, jag åkte frittfall 7-8 gånger det var skiit ruligt :D Sedan skämtade jag med några killar i kön, undrade om det var några hammarby fans ( HAMMARBY IN MY HEART ) Iallafall så var det 4 killar runt 7 års åldern som värkligen gick in i pratet, haha dom gick efter mig och sa att hammarby ägde, sen satte dom sig brevid mig på frittfall så det var lite wird men min kompis bara skratta, men det var iallafall roligt och vi dog av garv i pendeltåget när vi tänkte tillbaka på det. Gjorde en massa grejer så allt får inte plats här men det var lite kortfattat om dagen :)

Kram <3




Naila ner för 44 meter långa rutchkanan


Haha mee


Jag & Naila


Mee again


Naila,Magda & Jag


Naila & Jag


Igeen :D


Magda,Naila & Jag


Jah,Naila,Magda,Imran,Sekander


Naila & Jag


Bild 1


Bild 2


Jag & Magda (PÅ EN BIIG STOL)

Det var några bilder :D Har även några videos men det KANSKE jag visar sen :P

/Jenii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0