15:e april

Hej!
Sry att jag inte har lagt upp så många inlägg :$ Har inte haft tid men kommer skriva lite oftare ( eller jag ska försöka iaf )

Va precis ute med jenii, vi gjorde inte så mycket men hade roligt iaf :) Vi pratade minnen och sånt :P
Skolan har varit som vanligt (ganska tråkigt :S) Sista lektionen hade vi IT-kunskap, när man använder datorer. Vi har typ en skrivfestival i skolan så man kan skriva en fakta text,en berättelse och en argumenterande text.
Efter skolan va jag ute lite med kompisarna innan jag gick hem,vi va i vår korridor. Sekander och Chra kastade vatten på varandra sen så skrek jenii CAMILLA KOMMER!  (jenii´s lärare som är skit sträng!) så alla sprang ner för trappan!  Hade iaf skit roligt :D

Ska göra en grej nu så kan inte skriva mera :)
xoxo Kim

Kommentarer
Postat av: naila

ahahahahha sprang som fan

2010-04-17 @ 20:35:20
URL: http://nailas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0